ЗАТВЕРДЖЕНО
Заступник з навчально –
виховної роботи
________А.В.
Гончарук
Індивідуальний
план роботи
під час
карантину з 12. 05 – 29. 05. 2020
вчителя
біології, географії, природознавства, основ здоров’я
Щерби Олени Андріївни
№/ п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітки
|
1
|
12.05
|
Курси підвищення кваліфікації
з використанням технологій дистанційного навчання
|
1. Самостійне опрацювання
навчальних матеріалів на Google-диску.
2. Участь в онлайн-заняттях з
використанням Google Meet
|
|
2
|
13.05
|
Курси підвищення кваліфікації
з використанням технологій дистанційного навчання
|
1. Самостійне опрацювання
навчальних матеріалів на Google-диску.
2. Участь в онлайн-заняттях з
використанням Google Meet
|
|
3
|
14.05
|
Курси підвищення кваліфікації
з використанням технологій дистанційного навчання
|
1. Самостійне опрацювання
навчальних матеріалів на Google-диску.
2. Участь в онлайн-заняттях з
використанням Google Meet
|
|
4
|
15.05
|
Курси підвищення кваліфікації
з використанням технологій дистанційного навчання
|
1. Самостійне опрацювання
навчальних матеріалів на Google-диску.
2. Участь в онлайн-заняттях з
використанням Google Meet
|
|
5
|
18. 05
|
1. Розробка та розсилка
завдань для учнів 5-9 класів з біології та географії, природознавства, основ
здоров’я з 18.05 – 22.05
2. Надання консультацій учням
та їхнім батькам щодо навчання та виконання завдань з біології, географії,
природознавства, основ здоров’я
|
8.00 – 13.00
9.00 – 15.00
|
|
6
|
19.05
|
1.Робота з нормативно-правовими документами МОНу
3.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення
теоретичного та наукового рівня
2. Онлайн -
консультації з учнями 5-9
класів
|
8.00 – 10.00
12.00 – 13.10
9.00 – 15.00
|
|
7
|
20.05
|
1. Ознайомлення з ресурсами
для електронного навчання (дистанційні уроки)
2. Перевірка завдань виконаних учнями (соціальна
мережа Viber)
3. Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі
|
8.00 – 10.00
10.00 – 13.00
9.00 – 15.00
|
|
8
|
21.05
|
1. Робота з програмою: «World Map Quiz: мобільний додаток для опанування географічної номенклатури».
2. Опрацювання літератури з науково-проблемної теми
самоосвіти
3. Індивідуальні консультації
в онлайн - режимі
|
8.00 – 10.00
10.00 – 13.10
9.00 – 15.00
|
|
9
|
22.05
|
1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення
теоретичного та наукового рівня
2. Планування освітнього
процесу на період з 25.05 по 29.05.2020
3. Індивідуальні консультації
в онлайн - режимі
|
8.00 – 10.00
10.00 – 13.10
9.00 – 15.00
|
|
10
|
25. 05
|
1. Підвищення фахової
майстерності на платформі «Всеосвіта»
2. Розробка завдань для учнів з використанням дистанційного навчання
3. Онлайн - консультації з учнями
|
8. 00 – 10.00
10. 00 – 13.10
9. 00 – 15.00
|
|
11
|
26. 05
|
1. Перевірка учнівських завдань (соціальна мережа Viber)
2. Вивчення ППД з теми
самоосвіти
3. Індивідуальні консультації
в онлайн - режимі
|
8.00 – 10.00
10.00 – 12.00
9. 00 – 15.00
|
|
12
|
27. 05
|
1. Онлайн - консультації з
учнями індивідуального навчання
2. Підвищення фахової
майстерності . Перегляд вебінару від видавничої групи «Основа»
3. Індивідуальні консультації
в онлайн - режимі
|
8.00- 10.00
10.00 – 12.00
9. 00 – 15.00
|
|
13
|
28.05
|
1.Робота зі шкільною документацією
(заповнення журналів, складання плану МО класних керівників на наступний рік,
написання звітів тощо).
2.Перевірка завдань виконаних учнями (соціальна мережа Viber)
|
8.00 – 13.00
9. 00 – 15.00
|
|
14
|
29.05
|
Робота зі шкільною документацією (заповнення
журналів, складання плану МО класних керівників на наступний рік,
написання звітів тощо).
|
9. 00 – 15.00
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
заступник з
навчально –
виховної роботи
________А.В. Гончарук
Індивідуальний
план роботи
під час
карантину з 27. 04 – 08. 05. 2020
вчителя
біології, географії, природознавства, основ здоров’я
Щерби Олени Андріївни
№/ п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітки
|
1
|
27. 04
|
1. Розробка та розсилка
завдань для учнів 5-9 класів з біології та географії, природознавства, основ
здоров’я з 04.05 – 08.05
2. Надання консультацій учням
та їхнім батькам щодо навчання та виконання завдань з біології, географії,
природознавства, основ здоров’я
|
8.00 – 13.00
9.00 – 15.00
|
|
2
|
28.04
|
1. Ознайомлення з новими
інтерактивними вправами
3.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення
теоретичного та наукового рівня
2. Онлайн -
консультації з учнями 5-9
класів
|
8.00 – 10.00
12.00 – 13.10
9.00 – 15.00
|
Перегляд відео уроків
.youtube
.com/watch?
v=MiHtIy4I
HAM&list
=PLR8
wzszIquej
IUA6
YYXCIs
WaAug9
VDvTG
|
3
|
29.04
|
1. Ознайомлення з ресурсами
для електронного навчання (дистанційні уроки)
2. Опрацювання літератури з
науково-проблемної теми самоосвіти
3. Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі
|
8.00 – 10.00
10.00 – 13.00
9.00 – 15.00
|
|
4
|
30.04
|
1. Підвищення
фахової майстерності на платформі «Всеосвіта»
2. Перевірка
завдань виконаних учнями (соціальна мережа Viber)
3. Індивідуальні консультації
в онлайн - режимі
|
8.00 – 10.00
10.00 – 13.10
9.00 – 15.00
|
|
5
|
04.05
|
1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення
теоретичного та наукового рівня
2. Перевірка завдань виконаних
учнями (соціальна мережа Viber)
3. Індивідуальні консультації
в онлайн - режимі
|
8.00 – 10.00
10.00 – 13.10
9.00 – 15.00
|
|
6
|
05. 05
|
1. Підвищення фахової
майстерності на платформі «Всеосвіта»
2. Розробка завдань для учнів з використанням дистанційного навчання
3. Онлайн - консультації з учнями
|
8. 00 – 10.00
10. 00 – 13.10
9. 00 – 15.00
|
|
7
|
06. 05
|
1. Перевірка учнівських завдань (соціальна мережа Viber)
2. Вивчення ППД з теми
самоосвіти
3. Ознайомлення з новими інтерактивними вправами
4. Індивідуальні консультації
в онлайн - режимі
|
8.00 – 10.00
10.00 – 12.00
12.00 – 15.00
9. 00 – 15.00
|
|
8
|
07. 05
|
1. Підготовка матеріалів для
організації дистанційного навчання
2. Онлайн - консультація з
учнями 5 – 9 класів по підготовці та
виконанню домашніх завдань з біології
та географії
3. Підвищення фахової
майстерності . Перегляд вебінару від видавничої групи «Основа»
4. Індивідуальні консультації
в онлайн - режимі
|
8.00- 10.00
10.00 – 12.00
12.00 – 13.10
9. 00 – 15.00
|
Перегляд відео уроків
.youtube
.com/watch?
v=MiHtIy4I
HAM&list
=PLR8
wzszIquej
IUA6
YYXCIs
WaAug9
VDvTG
|
9
|
08.05
|
1. Підготовка дидактичних карток з біології
2. Робота з блогом
3. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури
для підвищення теоретичного та наукового рівня
4. Індивідуальні консультації
в онлайн - режимі
|
8.00 – 10.00
10.00 – 12.00
12.00 – 13.00
9. 00 – 15.00
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Заступник з
навчально –
виховної роботи
________А.В. Гончарук
Індивідуальний
план роботи
під час
карантину з 06. 04 – 24. 04. 2020
вчителя
біології, географії, природознавства, основ здоров’я
Щерби Олени Андріївни
№/ п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітки
|
1
|
06. 04
|
1. Розробка та розсилка
завдань для учнів 5-9 класів з біології та географії, природознавства, основ
здоров’я з 06.04 – 10.04
2. Надання консультацій учням
та їхнім батькам щодо навчання та виконання завдань з біології, географії,
природознавства, основ здоров’я
|
8.00 – 13.00
9.00 – 15.00
|
|
2
|
07.04
|
1.Робота з нормативно-правовими документами МОНу
3.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення
теоретичного та наукового рівня
2. Онлайн -
консультації з учнями 5-9
класів
|
8.00 – 10.00
12.00 – 13.10
9.00 – 15.00
|
|
3
|
08.04
|
1. Ознайомлення з ресурсами
для електронного навчання (дистанційні уроки)
2. Планування освітнього
процесу на період з 13.04 по 17.04.2020
3. Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі
|
8.00 – 10.00
10.00 – 13.00
9.00 – 15.00
|
|
4
|
09.04
|
1. Робота з програмою: «World Map Quiz: мобільний додаток для опанування географічної номенклатури».
2. Опрацювання літератури з науково-проблемної теми
самоосвіти
3. Індивідуальні консультації
в онлайн - режимі
|
8.00 – 10.00
10.00 – 13.10
9.00 – 15.00
|
|
5
|
10.04
|
1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення
теоретичного та наукового рівня
2. Перевірка завдань виконаних
учнями (соціальна мережа Viber)
3. Індивідуальні консультації
в онлайн - режимі
|
8.00 – 10.00
10.00 – 13.10
9.00 – 15.00
|
|
6
|
13. 04
|
1. Підвищення фахової
майстерності на платформі «Всеосвіта»
2. Розробка завдань для учнів з використанням дистанційного навчання
3. Онлайн - консультації з учнями
|
8. 00 – 10.00
10. 00 – 13.10
9. 00 – 15.00
|
|
7
|
14. 04
|
1. Перевірка учнівських завдань (соціальна мережа Viber)
2. Вивчення ППД з теми
самоосвіти
3. Розробка завдань на період з 21.04 по 24.04.2020
4. Індивідуальні консультації
в онлайн - режимі
|
8.00 – 10.00
10.00 – 12.00
12.00 – 15.00
9. 00 – 15.00
|
|
8
|
15. 04
|
1. Підготовка матеріалів для
організації дистанційного навчання
2. Онлайн - консультації з
учнями індивідуального навчання
3. Підвищення фахової
майстерності . Перегляд вебінару від видавничої групи «Основа»
4. Індивідуальні консультації
в онлайн - режимі
|
8.00- 10.00
10.00 – 12.00
12.00 – 13.10
9. 00 – 15.00
|
Перегляд відео уроків
.youtube
.com/watch?
v=MiHtIy4I
HAM&list
=PLR8
wzszIquej
IUA6
YYXCIs
WaAug9
VDvTG
|
9
|
16.04
|
1. Підготовка дидактичних карток з біології
2. Робота з блогом
3. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури
для підвищення теоретичного та наукового рівня
4. Індивідуальні консультації
в онлайн - режимі
|
8.00 – 10.00
10.00 – 12.00
12.00 – 13.00
9. 00 – 15.00
|
|
10
|
17.04
|
1. Ознайомлення з новими
інтерактивними вправами
2. Розробка
нестандартних уроків з географії, біології
3. Перевірка завдань виконаних учнями (соціальна
мережа Viber)
4. Надання консультацій учням
щодо виконання завдань
|
8.00 – 11.00
11.00 – 13.10
9. 00 – 15.00
|
Перегляд відео уроків
.youtube
.com/watch?
v=MiHtIy4I
HAM&list
=PLR8
wzszIquej
IUA6
YYXCIs
WaAug9
VDvTG
|
12
|
21.04
|
1.Розробка матеріалів для
уроків біології
2. Онлайн - консультація з
учнями 5 – 9 класів по підготовці та
виконанню домашніх завдань з біології
та географії
3. Перевірка завдань виконаних учнями (соціальна
мережа Viber)
|
8.00 – 10.00
10.00 – 13.10
9. 00 – 15.00
|
Перегляд відео уроків
.youtube
.com/watch?
v=MiHtIy4I
HAM&list
=PLR8
wzszIquej
IUA6
YYXCIs
WaAug9
VDvTG
|
13
|
22.04
|
1. Ознайомлення з новими
інтерактивними вправами
2. Підвищення фахової
майстерності на платформі «Всеосвіта»
3. Перевірка завдань виконаних учнями (соціальна
мережа Viber)
4. Онлайн - консультації з
учнями
|
8.00 – 10.00
10.00 – 12.00
12.00 – 13.10
9.00 – 15.00
|
|
14
|
23.04
|
1. Онлайн - консультація з
учнями 5 – 9 класів по підготовці та
виконанню домашніх завдань з біології,
географії, природознавства, основ здоров’я
2. Опрацювання літератури з
науково-проблемної теми самоосвіти
3. Перевірка завдань виконаних учнями (соціальна
мережа Viber)
|
9.00 – 15.00
10.00 – 12.00
12.00 – 13.10
|
Перегляд відео уроків
.youtube
.com/watch?
v=MiHtIy4I
HAM&list
=PLR8
wzszIquej
IUA6
YYXCIs
WaAug9
VDvTG
|
15
|
24.04
|
1. Ознайомлення з новими
інтерактивними вправами
2. Перевірка завдань виконаних учнями (соціальна
мережа Viber)
3. Онлайн - консультації з
учнями
|
8.00 – 10.00
10.00 – 12.00
9.00 – 15.00
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Заступник з навчально –
виховної роботи
________А.В. Гончарук
Індивідуальний
план роботи
під час
карантину та весняних канікул
з 12. 03 – 03. 04. 2020
вчителя
біології, географії, природознавства, основ здоров’я
Щерби Олени Андріївни
№/ п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітки
|
1
|
12. 03
|
1. Розробка та розсилка
завдань для учнів 5-9 класів з біології та географії, природознавства, основ
здоров’я
2. Онлайн
- консультації з учнями і
батьками з питань дистанційного навчання
|
8.00 – 11.30
11.30 – 13.10
|
|
2
|
13.03
|
1.Робота із шкільною
документацією (шкільні журнали)
3.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення
теоретичного та наукового рівня
2. Онлайн -
консультації з учнями 5-9
класів
|
8.00 – 10.00
12.00 – 13.10
9.00 – 15.00
|
|
3
|
16.03
|
1. Ознайомлення з ресурсами
для електронного навчання (дистанційні уроки)
2. Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі
|
8.00 – 10.00
9.00 – 15.00
|
|
4
|
17.03
|
1. Робота з програмою: «World Map Quiz: мобільний додаток для опанування географічної номенклатури».
2. Оформлення Всеукраїнської природоохоронної акції «Годівничка»
3. Індивідуальні консультації
в онлайн - режимі
|
8.00 – 10.00
10.00 – 13.10
9.00 – 15.00
|
|
5
|
18.03
|
1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення
теоретичного та наукового рівня
2. Перевірка завдань виконаних
учнями (соціальна мережа Viber)
3. Індивідуальні консультації
в онлайн - режимі
|
8.00 – 10.00
10.00 – 13.10
9.00 – 15.00
|
|
6
|
19. 03
|
1. Ознайомлення з
рекомендаціями РОІППО щодо організації освітнього процесу в умовах карантину
2. Вебінар «Неперервна освіта учнів , вихованців у віддаленому режимі(під
час карантинних заходів)»
2. Онлайн - консультації з учнями
|
8. 00 – 10.00
10. 00 – 13.10
9. 00 – 15.00
|
|
7
|
20. 03
|
1. Перевірка учнівських завдань (соціальна мережа Viber)
2. Опрацювання фахової
літератури
3. Робота з блогом
|
8.00 – 10.00
10.00 – 12.00
12.00 – 13.10
|
|
8
|
23. 03
|
1. Підготовка матеріалів для
організації дистанційного навчання
2. Онлайн - консультації з
учнями індивідуального навчання
3. Вебінар «Як організувати
дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн -ресурсів» на сайті
«НаУрок»
|
8.00- 10.00
10.00 – 12.00
12.00 – 13.10
|
Перегляд відео уроків
.youtube
.com/watch?
v=MiHtIy4I
HAM&list
=PLR8
wzszIquej
IUA6
YYXCIs
WaAug9
VDvTG
|
9
|
24.03
|
1. Підготовка дидактичних карток з біології
3.Вебінар « Викладання географії в умовах дистанційного навчання»
|
8.00 – 10.00
10.00 – 13.10
|
Сайт «НаУрок»
|
10
|
25.03
|
1. Ознайомлення з новими
інтерактивними вправами
2. Розробка
нестандартних уроків з географії, біології
|
8.00 – 11.00
11.00 – 13.10
|
Перегляд відео уроків
.youtube
.com/watch?
v=MiHtIy4I
HAM&list
=PLR8
wzszIquej
IUA6
YYXCIs
WaAug9
VDvTG
|
11
|
26.03
|
1. Робота з блогом
2. Вебінар «Використання онлайн
– тестів у роботі з батьками»
3. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення
теоретичного та наукового рівня
|
8.00 – 10.00
10.00 - 12.00
12.00 – 13.10
|
Сайт «На Урок»
|
12
|
27.03
|
1.Розробка матеріалів для уроків
біології
2. Онлайн - консультація з учнями
5 – 9 класів по підготовці та
виконанню домашніх завдань з біології
та географії
|
8.00 – 10.00
10.00 – 13.10
|
Перегляд відео уроків
.youtube
.com/watch?
v=MiHtIy4I
HAM&list
=PLR8
wzszIquej
IUA6
YYXCIs
WaAug9
VDvTG
|
13
|
30.03
|
1. Ознайомлення з новими
інтерактивними вправами
2. Вибір підручників для
учнів 7 класу
3. Перевірка завдань виконаних учнями (соціальна
мережа Viber)
4. Онлайн - консультації з
учнями
|
8.00 – 10.00
10.00 – 12.00
12.00 – 13.10
9.00 – 15.00
|
|
14
|
31.03
|
1. Онлайн - консультація з
учнями 5 – 9 класів по підготовці та
виконанню домашніх завдань з біології,
географії, природознавства, основ здоров’я
2. Оформлення Всеукраїнського конкурсу з
квітникарства та ландшафтного дизайну «Квітуча Україна»
3. Перевірка завдань виконаних учнями (соціальна
мережа Viber)
|
9.00 – 15.00
10.00 – 12.00
12.00 – 13.10
|
Перегляд відео уроків
.youtube
.com/watch?
v=MiHtIy4I
HAM&list
=PLR8
wzszIquej
IUA6
YYXCIs
WaAug9
VDvTG
|
15
|
01.04
|
1. Ознайомлення з новими
інтерактивними вправами
2. Перевірка завдань виконаних учнями (соціальна
мережа Viber)
3. Онлайн - консультації з
учнями
|
8.00 – 10.00
10.00 – 12.00
9.00 – 15.00
|
|
16
|
02.04
|
1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення
теоретичного та наукового рівня
2. Перевірка учнівських
завдань (5-9 класи)
3. Онлайн - консультації з
учнями
|
8.00 – 10.00
10.00 – 12.00
9.00 -15.00
|
Перегляд відео уроків
.youtube
.com/watch?
v=MiHtIy4I
HAM&list
=PLR8
wzszIquej
IUA6
YYXCIs
WaAug9
VDvTG
|
17
|
03.04
|
1. Робота з блогом
2. Перевірка учнівських завдань (5 -9 класи)
3. Онлайн –консультації з
учнями
|
8.00 – 10.00
10.00 – 12.00
9.00 – 15.00
|
Немає коментарів:
Дописати коментар