Науково-методична проблемна тема


Науково-проблемна тема самоосвіти

Формування компетентного випускника шляхом упровадження інноваційних технологій та тренінгових методик в освітній  процес



Роботу над науково-проблемною темою розпочато:
2018/2019 н.р.
Передбачається закінчити роботу над проблемною темою:
2022/2023 н.р.
Етапи опрацювання проблемної теми:
І етап
Діагностичний (2018/2019 н.р.)
Основні завдання:
·     опрацювання літератури з теми;
·     накопичення теоретичних знань про проблему;
·     діагностика учнів щодо виявлення рівня пізнавальних інтересів учнів.

ІІ етап
Апробація та впровадження в практику (2018/2022 н.р.)
Основні завдання:
·     створення умов для розвитку пізнавальної активності та самостійності учнів;
·     впровадження теоретичних напрацювань в практику;
·     розробка системи завдань щодо розвитку самостійності учнів;
·     проведення нестандартних уроків, ділових та інтелектуальних ігор, круглих столів, дискусій;
·     ведення постійного безперервного зв’язку з бібліотекою;
·     використання інтерактивних технологій та прийомів педагогічної техніки.
ІІІ етап
Узагальнюючий
 (2012/2023) н.р.
Основні завдання:
·    систематичне відслідковування результатів та коригування недоліків;
·    визначення результативності даної методики;
·    видання методичного посібника.



Немає коментарів:

Дописати коментар