Науково-проблемна тема самоосвіти
Формування компетентного випускника шляхом упровадження інноваційних технологій та тренінгових методик в освітній процес
Роботу
над науково-проблемною темою розпочато:
2018/2019
н.р.
Передбачається
закінчити роботу над проблемною темою:
2022/2023
н.р.
Етапи
опрацювання проблемної теми:
І
етап
Діагностичний
(2018/2019 н.р.)
Основні завдання:
· опрацювання літератури з теми;
· накопичення теоретичних знань про проблему;
· діагностика учнів щодо виявлення рівня пізнавальних
інтересів учнів.
ІІ
етап
Апробація
та впровадження в практику (2018/2022 н.р.)
Основні завдання:
· створення умов для розвитку пізнавальної активності та
самостійності учнів;
· впровадження теоретичних напрацювань в практику;
· розробка системи завдань щодо розвитку самостійності
учнів;
· проведення нестандартних уроків, ділових та
інтелектуальних ігор, круглих столів, дискусій;
· ведення постійного безперервного зв’язку з
бібліотекою;
· використання інтерактивних технологій та прийомів
педагогічної техніки.
ІІІ етап
Узагальнюючий
(2012/2023) н.р.
Основні завдання:
· систематичне відслідковування результатів та
коригування недоліків;
· визначення результативності даної методики;
· видання методичного посібника.
Немає коментарів:
Дописати коментар